9.4.2011

Tuntuu siltä ettei tunnu miltään

"oot 15 vuotta ja pidät gosublogii =D=D=D=D häpeä"
Niimpä. Voi jestas mistäköhän mä tänne keksisin kirjottaa. Nojoo kerron vähä mitä oon puuhaillu goSus. Lololo pidettiin Aidenin kaa bileet mun décorissa, yhessä vaiheessa oli niin paljo porukkaa ettei nähny ees omaa kirjotustaan.. Parhaimmillaan oli vissiin päälle 30 ihmistä paikalla. Niin ja väsäsin uuden profiilin ku meinasin saada jonku epilepsiakohtauksen siitä mun edellisen profiilin taustasta :--D Tein ton edellisenki profiilin sekoamiskohtauksen seurauksena pari päivää sitte. Mulla nää profiiit vaihtuu vähä liianki tiuhaan. Osaisimpa tehä jonku tosi hienon profiilin niin pitäisin sitä monta vuotta siinä. Ja bileistä sen verran että jäin juttelemaan sinne varmaan tunniks Riikan kaa vielä ku muut oli lähteny ja lauleskelemaan Nelisilmää !

Ja joo oli kyl taas melkonen peliyö. Pelasin suunnilleen 23.00 -> 04.00 battlefieldii naama punasena, ES vaa puuttu. Tosta tuliki mieleen et huomasin perjantaina koulus et suunnilleen kaikki jätkät mun koulus on jotain jonneja =D=D=Dd  Joo moro kirjotan seuraavalla kerralla vähä enemmän. Hyvää lauantaita teille !

6 kommenttia:

  1. Toi oli ihana toi sun uus profiili <3 miks en osaa tehä tollasii hienoi ;_; Ps. ES päriceee. ;D

    VastaaPoista
  2. kiitos :3 ♥ haha mä tein ton profiilin alle kahessa minuutissa että en mä ainakaa kauheesti aikaa kuluttanu :d ja niin pärisee !

    VastaaPoista
  3. "Beibi skitsoo ja unhdan syödä, pieksä mut messiin päiväl ja yöllä" <3 :----D

    VastaaPoista
  4. Pakko sanoa että kauhistus mikä biisi :D




    http://colourr.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. + Eiks se oo pieksän mun pessii eikä messii ? Niinku pro evolution soccer tai jtn vastaavaa :D ?

    VastaaPoista