17.4.2011

hJelou

Noniin... Nyt on aikalisä kärsitty :--D Toisaalta ihan jees et sain ton aikalisän koska pelasin eilen tanssareiden ekal tasol 100gr ja tänään sit vielä toiset 100gr nii sain noi toiset uniikit hiukset. Jos en olis ollu aikalisäl nii en varmasti olis pelannu D: Jepsjeps oon kyl pelannu koko aamun Jacobin kaa kaikenmaailman pelejä mesessä... Ainaki miinaharavaa pelattiin ja Bumber Starsia ja Checkersiä =D=Dd Ja totanoin mul on kauhee nälkä mutta a) meillä ei ole mitään syötävää ja b) en ees haluu syödä.

AAAAA oisko toi ees paras biisi ikinä. Pakko heruttaa näitä sanoja: "I'm just a holy fool, oh baby it's so cruel, but I'm still in love with Judas, baby". Ääk saan aina ihan hirveesti kylmiä väreitä näistä GaGan biiseistä ku ne on niin nerokkaita. Ja Mansonin. Manson on niin viisas ja sen sanotuksissa on aina jotain oivallettavaa ja ku ne tajuaa niin tulee sellanen "ahaa" -fiilis.

           Ja pakko vielä sanoo tosta aikalisästä sen verran et miks hemmetissä kaikki AINA lähettää mulle viestejä just sillon ku oon aikalisäl ? Kauhee halu vastata niihin mutku ei voi =( Ja se vielä et lähettäkää NYT mulle viestejä, oon yksinäinen. :(

3 kommenttia:

  1. AAAAA! tää kuulostaa nii hyvältä tääääkappale<33333333333 (raiskaus)
    mutsittelisääää taaas ;))

    VastaaPoista
  2. niin kuullostaa :o mulla on aina kauhee jännitys ku kuuntelen GaGan uusia biisejä et tykkäänkö vai enkö ja pakko sanoa, ei oo tullu yhtään biisiä vastaan josta en tykkäis... =D btw mikä sun mallin nimi on gosus ?

    VastaaPoista
  3. Se on iha sik hyvä :D kuuntelin sitä eilen varmaa 24/7

    VastaaPoista