19.4.2011

goSupermodel - Where LPS rule ! eiku hä

Mitä saakelia, kirjauduin äsken ihan normaalisti goSuun ja yhtäkkii siihen pomppas joku LPS sivu ? Creepyy, mulla ei oo ees sitä taustaa koska oon yli 12v :o En mä ota siitä ongelmaa et tonne goSuun on rantautunu noi kaikki LPS jutut mut toi oli jotenki aika outoo. Ja hei mä rakastan tota uutta Bäkkäri moninpelii ! Ihanaa ku saa tehä tiimissä kaikkee :3 Tosin mulla ei ees toimi siinä se vaatejutska ja se muutenki lagaa ihan hirveesti ja goSu heittää välillä ulos ku pelaan sitä... Toivottavasti noi kaikki saadaan korjattua et toimis kunnolla. Joillaki on ollu se ongelma et ne ei pysty valittemaan kenkii siinä vaatejutus.

         Ja hei. Mun piti lukee koko ilta matikan valtakunnalliseen kokeeseen mutta arvatkaa mitä teen - kirjotan jotain turhaa tänne blogiin ja ajattelin mennä pelaamaan Bäkkäriä :--D Pakko muuten antaa tässä kunniamaininta Auralle koska se on ihQ ♥  Ja ajattelin vielä tähän loppuun laittaa kuvan jolle oon nauranu jo monta viikkoa..

9 kommenttia:

  1. Bäkkäri<3+++ mikä tausta? Mulle ei ainakaan oo tullu minkäänlaista taustaa O_o

    VastaaPoista
  2. Hyvä minä ♥ Eiku hä misk oon ihQ =D

    VastaaPoista
  3. se bäckäri on iha SIKA HYVÄ >:D pian oonki jo platina, ku pelaan sitä 5 tasoo itteksee, on kans jees päästä randomien kaa pelaa <:

    VastaaPoista
  4. Katariina : kaikille alle 12 vuotiaille tuli joku LPS tausta etusivulle ja ne ei saa sitä pois.....=D

    Aura : no oot vaa ;--)

    hedgehog : NIIN ON ! mä pelailen pelkästään kavereiden kaa ja toisinaan randomien :D

    VastaaPoista
  5. en selitä ku kerron totuuksia beibe

    VastaaPoista
  6. jeeii, onneks mulle ei tuu mitää vammast LPS taustaa :d toi gosun LPS juttu on syvält, eiks ne tajuu et gosus varmaa puolet on noin 12 vuotiait?! ei siel mitkää eskarilaiset käy.
    muut toi moninpeli ois kiva jos joskus latais

    VastaaPoista