12.4.2011

It's fun to stay at the Y M C A... ♫

Arvatkaa kuinka monta kertaa oon kuunnellu ton biisin ^...... Herranjumala päässä vaan soi IT'S FUN TO STAY AT THE Y M C A !!!1 Joo asiasta kolmanteen; mä oon paras. Riideltiin just veljen kaa et kumpi saa viimesen pullan ja sehän tietysti omi sen. Sitku sen silmä vältti nii laitoin aika reilulla kädellä siihen pullaan suolaa päälle ja se sai melkoset raivarit :--D Toisaalta se sitä ite kerjäs.

          Mulla ei oo taaskaa mitää kirjotettavaa mut ajattelin tehä tämmösen kollaasin eri asukokonaisuuksista mitkä mun vaatekaapin sisällöstä goSussa saa.. Melko rumia mut mulla on kauhee addiktio vaihtaa mun mallin vaatteita suunnilleen joka päivä. En jaksanu tehä ku kymmenen ja toivottavasti jotain edes kiinnostaa =D

Voitte kertoo omia suosikkejanne (jos niitä edes joillakin on) :--) Joo en keksi muuta kirjotettavaa muttamutta kirjoittelen uudestaan tässä lähiaikoina. Heips (-:

pst. klikatkaa kuvaa suuremmaks.

9 kommenttia:

  1. itekki tykkään kyl seiskasta aika paljo :D

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään ykköne, vitone ja kutonen on kivoi :-D


    oma blogini jos kiinnostaa randomkuvaaja.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. :--D juu mä käyn kattoos sun blogii !

    VastaaPoista
  4. 1 5, 6 on kivooii :---)

    VastaaPoista
  5. 1, 4, 6, sekä 8 ovat parhaimmat, omasta mielestäni. Sinulla on selvästi samat ongelmat, kun minulla. Riitely on yleistä, myös täällä päin.

    VastaaPoista
  6. joo veljen kans tulee riideltyä aika usein.... :d

    VastaaPoista