2.4.2011

Lazy Day

Iltapäiviä. Tänään luvassa olisikin sellainen epävirallinen postaus. Mulla ei oo periaatteessa mitään tärkeetä kirjotettavaa mutta tuli sellanen himo kirjottaa tänne :--D Niin siis piti kertoo niitä kuulumisia. Hyvää kuuluu, ja kuten varmaan kaikki tietääkin, eilen oli aprillipäivä ja sain kyllä aika monia huijattua. Mutsille lähetin viestin et menin mun kaverin faijan kyydillä kouluun niin ajettiin kolari, itse olen OK mut kaverille kävi vähän pahemmin ja mun äiti sai melkeen kohtauksen ku se luki sen.. Suunnitelmia tälle päivälle ei ole mutta katotaan mitä saan aikaseks. Joo ja piti vielä sellasta asiaa udella teiltä lukijoilta että mitä te haluatte mun kirjottavan tänne? Ehdotuksia otetaan vastaan. Voitte joko kommentoida tähän postaukseen tai lähettää mun mallille viestiä goSussa. Kiitos ja pitäkää hauskaa näin lauantain kunniaks.

11 kommenttia:

  1. kirjottele lisää goSusta? :--D
    psst hyvää viikonloppua siullekki c;

    VastaaPoista
  2. joo ajattelin seuraavaks kirjottaa listan asioista jotka tekee mut hulluks gosussa..........=D kiitos !

    VastaaPoista
  3. Paras biisi toi Lyken I follow rivers biisi :>

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. mun äiti olis varmaa ite juossu meidän kotoo sairaalalle :D:D:D + tietty saanu sydänkohtauksen. Mutta olen jalo enkä aprillannu ketää :D:D mut mut viikonloppu meni ohi >8(

    VastaaPoista
  6. haha mun mutsi oli töis ja se kuulemma sai jonku shokin siitä viestistä :--D oivoi niin meni :(

    VastaaPoista
  7. ^mun äiti ois varmaa saanu sydämmenpysähyksen vähintää :o

    VastaaPoista