28.3.2011

Hello World

Päätimpä sitten tänään kirjottaa blogiini ensimmäisen bloggauksen. Ekaks haluan hieman kertoa että mistä aijon tässä blogissani kirjottaa. Eli mulle tuli ajatus että haluaisin kirjottaa mun URL-elämästä (unreal life), koska yleensä kaikki ihmiset kirjottaa niiden oikeesta elämästä ja mun IRL-elämä on sen verran tylsää että tuskin sitä kukaan jaksais lukea.. Lähinnä selitän mitä puuhailen goSussa & muualla Internetin ihmeellisessä maailmassa mutta välillä saatan toki kertoa vähän muustakin. Kommenttia saa ja pitää antaa ! Noh, toivottavasti saan edes pari lukijaa ja että tätä joku edes lukisi. Näkemisiin !

7 kommenttia:

  1. Liityn lukijaks jos alkaa vaikuttaa kiinnostavalta! :))
    psst. Mun gosumalli on Whitney11

    VastaaPoista
  2. haha kiva ! :--) en voi taata että tästä mikään maailman parhain blogi tulee mutta saa nyt nähä.

    VastaaPoista
  3. Haha, mikset tehny sitä Bratz- blogia? :--D
    Joomut voin mä tätäki seurailla, liityin lukijaks c;

    VastaaPoista
  4. haha musta tuntu jotenki et en välttämättä olis saanu tarpeeks sisältöä siihen.... =D jee !

    VastaaPoista
  5. Hahaa, liityn lukijaks, jos täällä on jtn kiinnostavaa :) Mun goSumalli on muuten Rachelinda

    VastaaPoista